Pages

სემინარის გეგმები



სემინარის თემა
,,რა უნდა გავაკეთოთ შინ, რომ პირველ კლასში წერა-კითხვის სწავლება მნიშვნელოვან ელემენტებზე იყოს ორიენტირებული”
ჩატარების ადგილი და დრო
ქალაქ ქუთაისის სამეცნიერო ბიბლიოთეკის ლიტერატურის განყოფილება    27.09.2013
სამიზნე ჯგუფი
II კლასის მშობლები
მშობელთა  რაოდენობა
31


სემინარის მნიშვნელობა და აქტუალობა
ჩვენი საზოგადოების უმრავლესობა, სხვადასხვა სოციოლოგიური გამოკითხვის მიხედვით, კითხვაზე თუ ვინ არის პასუხისმგებელი ახალგაზრდა თაობის აღზრდაზე, პასუხობს-ოჯახი და სკოლა. დიდი წილი ამ პასუხისმგებლობისა, რა თქმა უნდა, ოჯახზეა, თუმცა, უმნიშვნელოვანესი როლი ბავშვის აღზრდისა და პიროვნებად ჩამოყალიბების საკითხში სკოლას აკისრია. არადა, სკოლასა და ოჯახს შორის ურთიერთობა ფორმალურ ხასიათს არ ცდება და უმრავლეს შემთხვევაში ღრმა კრიზისშია შესული. შეუძლებელია აღზრდის პრობლემების ოჯახში და აღზდის პრობლემების სკოლაში ცალ-ცალკე განხილვა და გადაწყვეტა, რადგან ორივე შემთხვევაში ერთ პიროვნე­ბასთან გვაქვს საქმე და პრობლემის გამომწვევი მიზეზიც ერთია.
სემინარის მიზნები

§  მშობლებთან  ეფექტური  კომუნიკაციის  დამყარება;
§  მათი  კომპეტენციების  გაზრდა;
§  თანამშრომლობითი  ურთიერთობების  ჩამოყალიბება;
§  მშობელთა  ჩაბმა  სასკოლო  ცხოვრებაში;
§  ოჯახში  მშობლების  შვილებთან  მუშაობის  უნარ- ჩვევების  დახვეწა.
§  სწავლების სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება.
§  შვილთან ურთიერთობების გაუმჯობესება;
§  მშობლის ავტორიტეტის გამყარება.
მისაღწევი  შედეგები/ინდიკატორები 
შეუძლიათ ეფექტური კომუნიკაციის დამყარება, როგორც პედაგოგებთან ასევე საკუთარ შვილებთან; სასკოლო ცხოვრებაში აქტიურად ჩაბმა, დამრიგებელთან თანამშრომლობა საერთო მიზნის მიღწევის მიზნით; შვილებთან  მუშაობის  უნარ - ჩვევების  დახვეწა და სწავლების მარტივი სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება.

აქტივობების თანმიმდევრობა




  • აქტივობა 1 
ფასილიტატორის მინი ლექცია-,,რა როლს ასრულებს მშობლები და ოჯახური გარემო ბავშვის სწავლისათვის მსამზადებლად". 5 წთ.
  • აქტივობა  2                                                   
ფასილიტატორი მშობლებს აძლევს რეკომენდაციებს და მკაფიოდ განმარტავს, როგორ მოხდეს სკოლაში  შესწავლილი  ასო - ბგერების  გამყარება  შინ; ბავშვის  წახალისება  წერასა  და  მართლწერაში  ვარჯიშის  დროს;  სამყაროს  შემეცნებისა  და  გაგების  უნარის  განვითარება.  15 წთ.
·        აქტივობა  3
ფასილიტატორი აჩვენებს მშობლებს საპრეზენტაციო ფაილს პროექტორის საშუალებით და დეტალურად განიხილავს კონკრეტულ საკითხებს.  5  წთ.
·        აქტივობა 4
რეფლექსია -შეხვედრის ბოლოს შევაჯამეთ პრეზენტაცია. თითოეულმა მშობელმა გამოთქვა საკუთარი აზრი ასეთი ტიპის სემინარების ჩატარების აუცილებლობასა და მნიშვნელობაზე.
5 წთ.
·        აქტივობა 5
ბოლოს მშობლებმა შავსეს შეფასების კითხვარი.  5 წთ.
საკლასო მენეჯმენტი
 და საგანმანათლებლო  რესურსები
პედაგოგიური ლიტერატურა, მასწავლებლის ბუკი, პროექტორი,
სლაიდები.
ფასილიტატორის  სახელი  და  გვარი,
ელ. ფოსტა







ნინო  გამყრელიძე   განათლების  (პედაგოგიკის)  მეცნიერებათა  დოქტორი
ninogamkrelidze@gmail.com










სემინარის თემა
,,რა უნდა გავაკეთოთ შინ, რომ მეორე კლასში წერა-კითხვის სწავლება მნიშვნელოვან ელემენტებზე იყოს ორიენტირებული”
ჩატარების ადგილი და დრო
ქალაქ ქუთაისის სამეცნიერო ბიბლიოთეკის ლიტერატურის განყოფილება    04.10.2013
სამიზნე ჯგუფი
II კლასის მშობლები
მშობელთა  რაოდენობა
31


სემინარის მნიშვნელობა და აქტუალობა
ჩვენი საზოგადოების უმრავლესობა, სხვადასხვა სოციოლოგიური გამოკითხვის მიხედვით, კითხვაზე თუ ვინ არის პასუხისმგებელი ახალგაზრდა თაობის აღზრდაზე, პასუხობს-ოჯახი და სკოლა. დიდი წილი ამ პასუხისმგებლობისა, რა თქმა უნდა, ოჯახზეა, თუმცა, უმნიშვნელოვანესი როლი ბავშვის აღზრდისა და პიროვნებად ჩამოყალიბების საკითხში სკოლას აკისრია. არადა, სკოლასა და ოჯახს შორის ურთიერთობა ფორმალურ ხასიათს არ ცდება და უმრავლეს შემთხვევაში ღრმა კრიზისშია შესული. შეუძლებელია აღზრდის პრობლემების ოჯახში და აღზდის პრობლემების სკოლაში ცალ-ცალკე განხილვა და გადაწყვეტა, რადგან ორივე შემთხვევაში ერთ პიროვნე­ბასთან გვაქვს საქმე და პრობლემის გამომწვევი მიზეზიც ერთია.
სემინარის მიზნები

§  მშობლებთან  ეფექტური  კომუნიკაციის  დამყარება;
§  მათი  კომპეტენციების  გაზრდა;
§  თანამშრომლობითი  ურთიერთობების  ჩამოყალიბება;
§  მშობელთა  ჩაბმა  სასკოლო  ცხოვრებაში;
§  ოჯახში  მშობლების  შვილებთან  მუშაობის  უნარ- ჩვევების  დახვეწა.
§  სწავლების სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება.
§  შვილთან ურთიერთობების გაუმჯობესება;
§  მშობლის ავტორიტეტის გამყარება.
მისაღწევი  შედეგები/ინდიკატორები 
შეუძლიათ ეფექტური კომუნიკაციის დამყარება, როგორც პედაგოგებთან ასევე საკუთარ შვილებთან; სასკოლო ცხოვრებაში აქტიურად ჩაბმა, დამრიგებელთან თანამშრომლობა საერთო მიზნის მიღწევის მიზნით; შვილებთან  მუშაობის  უნარ - ჩვევების  დახვეწა და სწავლების მარტივი სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება.

აქტივობების თანმიმდევრობა




  • აქტივობა 1 
ფასილიტატორის მინი ლექცია, თუ რა როლს ასრულებს მშობლები და ოჯახური გარემო ბავშვის სწავლისათვის მსამზადებლად. 5 წთ.
  • აქტივობა  2                                                   
ფასილიტატორი სთავაზობს მშობლებს სახლის პირობებისათვის შექმნილ სპეციალურ აქტივობების ნიმუშებს, რომლებიც უზრუნველყოფენ მთელი ოჯახის ჩართვას. 5 წთ.
·        აქტივობა  3
ფასილიტატორი მშობლებს აძლევს რეკომენდაციებს, თუ რა უნდა გააკეთონ სახლში, რათა კითხვის სწავლება თავიდანვე სწორი მიმართულებით წარიმართოს.  10 წთ.
·         აქტივობა 4
ფასილიტატორი აჩვენებს მშობლებს საპრეზენტაციო ფაილს პროექტორის საშუალებით და დეტალურად განიხილავს კონკრეტულ საკითხებს.  5  წთ.
·        აქტივობა 5
რეფლექსია -შეხვედრის ბოლოს შევაჯამეთ პრეზენტაცია. თითოეულმა მშობელმა გამოთქვა საკუთარი აზრი ასეთი ტიპის სემინარების ჩატარების აუცილებლობასა და მნიშვნელობაზე.
5 წთ.
·        აქტივობა 6
ბოლოს მშობლებმა შეავსეს შეფასების კითხვარი.  5 წთ.
საკლასო მენეჯმენტი
 და საგანმანათლებლო  რესურსები
პედაგოგიური ლიტერატურა, მასწავლებლის ბუკი, პროექტორი,
სლაიდები.
ფასილიტატორის  სახელი  და  გვარი,
ელ. ფოსტა







ნინო  გამყრელიძე   განათლების  (პედაგოგიკის)  მეცნიერებათა  დოქტორი
ninogamkrelidze@gmail.com






მოსწავლეთა აღმზრდელობითი პროცესი და არაფორმალური

 განათლება მშობლებთან ეფექტური ურთიერთობის სტრატეგია



სემინარის თემა
,,სკოლისა და ოჯახის როლი მოზარდის სოციალიზაციაში”
ჩატარების ადგილი და დრო
ანდრია რაზმაძის სახელობია ქალაქ ქუთაისის N41 ფიზიკა-მათემატიკის საჯარო სკოლა   30.05.2014
სამიზნე ჯგუფი

II კლასის მშობლები
მშობელთა  რაოდენობა
31


სემინარის მნიშვნელობა და აქტუალობა
დღეს, სადაც ორგანიზებულად, კვალიფიცირებულად და მეცნიერულად დასაბუთებულად შეიძლება წარიმართოს მოზარდის სოციალიზაცია, სკოლაა, ხოლო ის უჯრედი, სადაც ფეხს იდგამს ბავშვი და იწყებს სამყაროს შეცნობას - ოჯახი, რომლის გავლენა ხშირად ვერ არის სწორად მიმართული სახელმწიფოს ეროვნული განათლების პოლიტიკის მიზნისკენ. ამიტომაცაა სკოლისა და ოჯახის პედაგოგიური თანამშრომლობა აქტუალური, ბავშვის აღზრდის მართებულად წარმმართველი უდიდესი ძალა.
სემინარის მიზნები

§  მშობლებთან  ეფექტური  კომუნიკაციის  დამყარება;
§  ერთმანეთთან ნაყოფიერი და წარმატებული თანამშრომლობა;
§  მშობელთა  კომპეტენციების  გაზრდა ;
§  მშობლებთან მუშაობის ინოვაციური ფორმების გაცნობიერება;
§  მშობელთა  ჩაბმა  სასკოლო  ცხოვრებაში ;
§  ოჯახში  მშობლების  შვილებთან  მუშაობის  უნარ - ჩვევების  დახვეწა;
§  სწავლის სტრატეგიების გაცნობა;
§  მშობლის ავტორიტეტის ამაღლება.
მისაღწევი  შედეგები/ინდიკატორები 
შეუძლიათ ეფექტური კომუნიკაციის დამყარება, როგორც პედაგოგებთან ასევე საკუთარ შვილებთან; სასკოლო ცხოვრებაში აქტიურად ჩაბმა, დამრიგებელთან თანამშრომლობა საერთო მიზნის მიღწევის მიზნით; შვილებთან  მუშაობის  უნარ - ჩვევების  დახვეწა და სწავლების მარტივი სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება.

აქტივობების თანმიმდევრობა




  • აქტივობა 1 
მშობლებს გავაცანი სემინარის მიზნები, მნიშვნელობა და აქტუალობა, მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები. 5 წთ.
  • აქტივობა  2                                                   
მშობლებს განვუმარტე თუ რამდენად მრავალმხრივი და მნიშვნელოვანი პროცესია ბავშვის სწორი აღზრდა, რომ  აღზრდა მოზარდის სრულყოფილებაა და ზრუნვა იმისათვის, რომ მან დაიმკვიდროს თავისი ადგილი საზოგადოებაში, ჰქონდეს სრულფასოვნების განცდა და თვითდამკვიდრების უნარი, ე.ი მოხდეს მისი სოციალიზაცია,  ნორმებისა და ფასეულობების ათვისების რთული პროცესია. 10 წთ.
·         აქტივობა  3
ვისაუბრეთ ოჯახის როლზე, რომ იგი უმნიშვნელოვანესი ინსტიტუტია მოზარდის სოციალიზაციაში,  პერსონალური გარემოა მისი ცხოვრებისა და განვითარებისათვის, რომლის ხარისხი განისაზღვრება კონკრეტული ოჯახის რიგი პარამეტრებით.  7 წთ.
·         აქტივობა 4
დეტალურად განვიხილეთ კონკრეტული ოჯახის რიგი პარამეტრები. 5 წთ
·         აქტივობა 5
ვიმსჯელეთ ამერიკელი მკვლევარების დასკვნებზე. გამოვყავით ოჯახის ტიპები,  მშობლებმა თავიანთი მოსაზრებები გამოთქვეს.  5 წთ.
·         აქტივობა 6
აქტიურად გამოვიყენე ტექნოლოგიები, მშობლებს ვაჩვენე საპრეზენტაციო ფაილი პროექტორის საშუალებით და დეტალურად განვიხილეთ კონკრეტულ საკითხები.  5  წთ.
·         აქტივობა 7
რეფლექსია -შეხვედრის ბოლოს შევაჯამეთ პრეზენტაცია. თითოეულმა მშობელმა გამოთქვა საკუთარი აზრი ასეთი ტიპის სემინარების ჩატარების აუცილებლობასა და მნიშვნელობაზე.
5 წთ.
·         აქტივობა 8
ბოლოს მშობლებმა შეავსეს შეფასების კითხვარი.  3 წთ.
საკლასო მენეჯმენტი
 და საგანმანათლებლო  რესურსები
პედაგოგიური ლიტერატურა, მასწავლებლის ბუკი, პროექტორი,
სლაიდები.
ფასილიტატორის  სახელი  და  გვარი,
ელ. ფოსტა

ნინო  გამყრელიძე   განათლების  (პედაგოგიკის)  მეცნიერებათა  დოქტორი
ninogamkrelidze@gmail.com




No comments:

Post a Comment