მშობელთა გამოკითხვა (შაბლონი)
მშობლის სახელი, გვარი-------------------------------------------------------------------------------
----თარიღი-----------------------------
N
|
კრიტერიუმები
|
იშვიათად
|
ზოგჯერ
|
ხშირად
|
1
|
ყველაზე
კარგად სწავლობს მოსმენით
|
|||
2
|
სწავლობს
ყურებით/ხედვით
|
|||
3
|
სწავლობს
კეთებით (კონსტრუირებით)
|
|||
4
|
სწავლობს
კითხვით
|
|||
5
|
სწავლობს
წერით
|
|||
6
|
სწავლობს
სხვებთან ურთიერთობით
|
|||
7
|
სწავლობს
ხელოვნებით/ხატვით
|
|||
8
|
მოსწონს,
როცა თვითონ ირჩევს სწავლის იმ ხერხს, რომლითაც წარმოაჩენს მიღებულ ცოდნას
|
|||
9
|
მოსწონს,
როცა გეგმავს და აქვს საშუალება თვითშეფასების
|
|||
10
|
მოსწონს
სხვადასხვა საკითხის კვლევა
|
|||
11
|
მოსწონს,
როცა დავალებების შესასრულებლად იყენებს კომპიუტერს და სხვა ტექნოლოგიებს
|
ყველაზე
ძლიერი მხარე სწავლებისას არის
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
მოსწონს
დავალებები (მიუთითეთ საგანი)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
სირთულეები,
რომლებიც სწავლებისას იჩენს თავს
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--ამ
სირთულეებს ვუმკლავდებით
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No comments:
Post a Comment